قیمت کولر گازی 12000

خرید کولر گازی ۱۲۰۰۰ خنکی تابستان شما را تضمین می‌کند. یکی از بهترین گزینه‌ها برای ایجاد راحتی و خنکی در فضای خانه یا محل کار، کولر گازی ۱۲۰۰۰ است. این دستگاه با ظرفیت مناسب، مصرف بهینه انرژی و قابلیت‌های متعدد، توانسته جایگاه ویژه‌ای در بازار به دست آورد.

کولر گازی ۱۲۰۰۰ با ظرفیت ۱۲۰۰۰ سرمایش بی تی یو (BTU) برای فضاهای متوسط تا حدود ۳۰ مترمربع مناسب است. این دستگاه‌ها قادرند در کوتاه‌ترین زمان ممکن دمای محیط را به سطح مطلوب برسانند و حفظ کنند.

قیمت کولر گازی 12000

ظرفیت

نوع کولر

نوع کمپرسور

برق مصرفی

کشور سازنده

رده انرژی

عملکرد دستگاه

حداکثر ظرفیت سرمایشی – BTU/h

حداکثر ظرفیت گرمایشی – BTU/h

سطح صدای یونیت داخلی – Db

گاز مبرد

آنچه در ادامه می خوانید:

فیلترهای موجود در دستگاه ذرات گردوغبار، آلاینده‌ها و حتی باکتری‌ها و ویروس‌ها را از هوا حذف می‌کنند و این عمل باعث می‌شود تا علاوه بر خنک شدن محیط، کیفیت هوای داخل منزل بهبود یابد.

نکات مهم در خرید کولر گازی ۱۲۰۰۰

خرید-کولر-گازی-12000

سفارش انواع کولرگازی های 12000

اگر قصد خرید کولر گازی ۱۲۰۰۰ را دارید خوب است نکات زیر را مد نظر قرار دهید:

ظرفیت گرمایشی کولر گازی:

ویژگی-های-کولر-گازی-12000

مزایای کولرگازی های 12000

در بسیاری از مدل‌ها علاوه بر ظرفیت سرمایشی که معادل ۱۲۰۰۰ است، قابلیت گرمایش نیز وجود دارد. هنگام خرید به میزان ظرفیت گرمایشی نیز توجه کنید تا با متراژ اتاق شما هماهنگ باشد.

مصرف انرژی:

به برچسب مصرف انرژی دقت کنید. کولر گازی با مصرف انرژی A++ یا A+++ می‌تواند هزینه‌های برق را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

سطح صدا:

در هنگام خرید کولر گازی ۱۲۰۰۰ سطح صدای دستگاه را نیز بررسی کنید. کولرهای گازی با سطح صدای پایین‌تر برای استفاده در اتاق‌های خواب یا محیط‌های آرام مناسب‌تر هستند.

نوع کمپرسور:

کمپرسورهای کولر گازی نقش مهمی در میزان مصرف انرژی و سطح صدای دارند. کمپرسورهای اینورتر در مقایسه با کمپرسورهای معمولی دارای کارایی بهتر و مصرف انرژی کمتری هستند.

چرا کولر گازی ۱۲۰۰۰ بخریم؟

آیا محیطی در حدود ۳۰ مترمربع در اختیار دارید و می‌خواهید به بهترین نحوه خنک شود؟ قطعاً به کولر گازی ۱۲۰۰۰ نیاز خواهید داشت. علاوه بر آن، اغلب مدل‌های جدید کولر گازی دارای تکنولوژی‌های مدرن و هوشمندی هستند که در بهینه سازی مصرف انرژی به شما کمک خواهند کرد. در نتیجه، میزان هزینه‌های برق شما کاهش پیدا می‌کند.

قیمت و خرید کولر گازی ۱۲۰۰۰

قیمت کولرهای گازی ۱۲۰۰۰ بسته به برند، قابلیت‌ها و تکنولوژی‌های به کار رفته متفاوت است. معمولاً کولرهای با برندهای معتبر و تکنولوژی‌های پیشرفته‌تر قیمت بالاتری دارند.

شما همواره می‌توانید برای استعلام قیمت‌های به روز انواع کولر گازی با ما در تماس باشید. در تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه فروشگاه‌ها ایرانترم کولر گازی دلخواه خود را با بهترین قیمت تهیه کنید.

برندهای سازنده کولر گازی ۱۲۰۰۰

خرید کولر گازی ۱۲۰۰۰ گاهی می‌تواند گیج کننده باشد، چرا که بسیاری از برندهای فعال در این زمینه محصولاتی حرفه‌ای تولید کرده‌اند. در بررسی بهترین کولر گازی ۱۲۰۰۰ به انواع برندهای تولید کننده آن پرداخته‌ایم. برخی از برندهای محبوب سازنده کولر گازی‌های ۱۲۰۰۰ شامل موارد زیر می‌شوند:

  • ال جی (LG): کولر گازی ال جی همواره از تکنولوژی‌های پیشرفته استفاده می‌کند و برند ال جی یک برند پیشرو شناخته می‌شود.
  • گری (Gree): مدل‌های متنوعی دارد و قیمت آنها مقرون به صرفه است.
  • ایران رادیاتور: از بزرگ‌ترین و معتبرترین تولیدکنندگان سیستم‌های سرمایشی در کشور است که محصولات خود را با بالاترین کیفیت ارائه می‌دهد.
  • جی پلاس: از زیرمجموعه‌های شرکت گلدیران که در سال‌های اخیر انواع کولرگازی را با کیفیت تولید و روانه بازار کرده است.
  • پاکشوما: از برندها محبوب که در زمینه تولید انواع لوازم خانگی شامل کولرهای گازی فعالیت می‌کند و جایگاه خوبی را در بازار به دست آورده است.

انواع کولر گازی ۱۲۰۰۰

کولر گازی‌های که با ظرفیت سرمایش ۱۲۰۰۰ تولید می‌شوند ممکن است به صورت اسپلیت، کولر گازی کاستی، کولر گازی پرتابل و کولر گازی پنجره‌ای تولید می‌شوند.

نوع اسپلیت به راحتی بر روی دیوار نصب می‌شود و طراحی مدرن و زیبایی دارد. نصب مدل پنجره‌ای نیز سریع و آسان است و اگر به دنبال کولر گازی یک واحدی هستید، این نوع مناسب شما خواهد بود.

در محیط‌های تجاری و اداری، کولرهای کاستی به دلیل توزیع هوای یکنواخت و طراحی زیبا گزینه‌های بسیار مناسبی هستند.

نحوه ثبت سفارش و خرید کولر گازی ۱۲۰۰۰

برای ثبت سفارش و خرید کولر گازی ۱۲۰۰۰ تنها لازم است به بخش فروشگاه مراجعه کرده و مدل‌های موجود را بررسی کنید. پس از بررسی و مقایسه انواع مدل‌های کولر گازی، با کارشناسان ما در تماس باشید تا ثبت سفارش شما انجام شود. شما همچنین می‌توانید برای مشاوره برای خرید با ما در ارتباط باشید.

  • آیا نصب کولر گازی ۱۲۰۰۰ دشوار است؟

    نصب کولرهای گازی اسپلیت نیاز به تخصص دارد و بهتر است توسط تکنسین‌های مجرب انجام شود. اما کولرهای پنجره‌ای و پرتابل نصب آسان‌تری دارند و معمولاً نیازی به تخصص خاصی ندارند.

  • آیا کولر گازی ۱۲۰۰۰ صدای زیادی تولید می‌کند؟

    کولرهای گازی اسپلیت به دلیل جدا بودن واحد داخلی و خارجی معمولاً صدای کمی دارند. کولرهای پنجره‌ای و پرتابل ممکن است کمی پر صدا تر باشند، اما سطح صدا بسته به مدل و برند متفاوت است.

  • ثابت
  • همراه
× Send