کولر گازی ۲۰۰۰۰

خرید کولر گازی ۲۰۰۰۰ برای فضاهای متوسط تا بزرگ مناسب است. مدل‌های مختلف ساخته شده با این ظرفیت دارای فناوری‌های پیشرفته و طراحی مدرن هستند. خنک‌کنندگی موثر در تابستان و قابلیت گرمایش در زمستان از ویژگی‌های این دسته از کولر گازی‌ها به شمار می‌آید و در تمام فصول سال بهترین دما را به شما ارائه می‌دهد.

کولر-گازی-20000
آنچه در ادامه می خوانید:

چرا کولر گازی ۲۰۰۰۰

خرید کولر گازی ۲۰۰۰۰ و انتخاب آن، نه تنها برای شما یک دستگاه خنک کننده قدرتمند را به همراه دارد، بلکه می‌توانید از طراحی زیبا، عملکرد بی صدا و مصرف انرژی بهینه نیز آن بهره‌مند شوید. این دستگاه گزینه‌ای ایدئال برای منازل، دفاتر کار و فضاها متوسط تا بزرگ است و کمک می‌کند تا در تمام طول سال از هوایی مطبوع و دلپذیر لذت ببرید.

خرید-کولر-گازی-۲۰۰۰۰

خرید کولر گازی ۲۰۰۰۰ برای چه کسانی مناسب است؟

خرید کولر گازی ۲۰۰۰۰ برای افرادی مناسب است که ابعاد محیط مد نظر آنها در حدود ۱۸ تا ۳۰ مترمربع باشد. البته در هنگام خرید باید دقت کنید که این کولر گازی با متراژ موجود هماهنگی داشته باشد. این متراژ شامل ارتفاع نیز می‌شود. همچنین، در هنگام بررسی محیط بهتر است تعداد پنجره‌ها و منافذ موجود را نیز در نظر بگیرید.

میزان رفت و آمد و افراد فعال در محیط نیز از موارد تعیین کننده ظرفیت کولر گازی هستند. در این زمینه کارشناسان مجموعه ایرانترم می‌توانند شما را بیشتر راهنمایی کنند.

قیمت-کولر-گازی-۲۰۰۰۰

محل نصب کولر گازی ۲۰۰۰۰

کولر گازی‌های ۲۰۰۰۰ به صورت اسپلیت، ایستاده یا پنجره‌ای طراحی و تولید می‌شود. نوع اسپلیت محبوبیت بالایی دارد چرا که بهره‌وری انرژی آن بهتر است و به خوبی می‌تواند محیط را در زمان کم خنک کند.

نوع اسپلیت شامل دو بخش یونیت داخلی و خارجی می‌شود. پنل داخلی کولر گازی باید در محلی نصب شود که بیشترین فضای اتاق را پوشش دهد و به همه قسمت‌های اتاق، هوای خنک و تازه برساند.

بهتر است از دیوارها و سقف حداقل فاصله‌ای حدود ۴۰ سانتی‌متر وجود داشته باشد تا جریان هوا بهینه شود.

پنل خارجی کولر گازی باید در محلی نصب شود که صدای تولید شده از دستگاه آزار دهنده نباشد. هر چند که مدل‌های جدید اغلب صدای کمی تولید می‌کنند. از نصب پنل خارجی در نزدیکی اتاق‌خواب یا محلی که هوای گرم خروجی، سروصدا و لرزش بخش خارجی باعث اذیت و آلودگی صوتی شود، خودداری کنید. همچنین، بهتر است یونیت خارجی در معرض مستقیم نور خورشید نباشد.

فیلترهای کولر گازی ۲۰۰۰۰

انواع برندهای موجود از جمله برند ال جی، اجنرال، تک الکتریک مانسانا، گری و جی پلاس کولر گازی‌های خود را بهترین فیلترها به بازار عرضه می‌کنند.

فیلترهای ضدباکتری و چندلایه موجود برای جذب ذرات ریز ۲.۵ میکرونی در هوا طراحی شده‌اند. مدل‌هایی که دارای فیلترهای پیشرفته هستند، علاوه بر خنک‌سازی محیط می‌توانند به پاک‌سازی آن از آلاینده‌ها نیز کمک کنند. این مسئله به خصوص در شهرهای بزرگ قابلیت ضروری و مهم به شمار می‌آید.

چگونه فیلتر کولر گازی ۲۰۰۰۰ را تعویض کنیم؟

پس از خرید کولر گازی ۲۰۰۰۰ تا مدت‌ها نیازی به تعویض نخواهید داشت. همچنین بسیاری از فیلترها قابلیت شستشو دارند که نیاز به تعویض را کاهش می‌دهند و از هزینه‌های عملکردی شما می‌کاهند.

برای تعویض فیلترها در صورت نیاز ابتدا کولر گازی را خاموش کرده. پیچ‌ها یا قفل‌های پنل داخلی را باز کرده و فیلترها را با دقت از محل نصب خارج کنید. اگر فیلترها قابل شستشو هستند، آنها را با آب و صابون ملایم بشویید و خشک کنید. در غیر این صورت فیلترهای جدید خریداری شده را در محل فیلترهای قدیمی قرار دهید. دقت کنید که جهت نصب صحیح باشد. پنل داخلی را بسته و کولر گازی را روشن کنید تا از عملکرد آن مطمئن شوید.

کولر گازی اسپلیت یا پنجره‌ای؟ مسئله این است!

در صورتی که مطمئن نیستید که چه نوع کولر گازی را برای محیط خود انتخاب کنید، کارشناسان ما در مجموعه ایرانترم همواره آماده راهنمایی به شما هستند.

در جدول زیر به طور کلی مزایا و معایب کولر گازی اسپلیت ۲۰۰۰۰ را با کولر گازی پنجره‌ای مقایسه کرده‌ایم. دقت کنید که ویژگی‌ها و مزایای هر مدل از کولر گازی‌ها متفاوت هستند و این جدول تنها یک نمای کلی را به شما ارائه می‌دهد و برای بررسی دقیق‌تر لازم است مدل‌ها را با هم مقایسه کنید.

ویژگی‌ها کولر گازی اسپلیت کولر گازی پنجره‌ای
مصرف انرژی اغلب A معمولاً B
نصب و عیب‌یابی پیچیده‌تر آسان‌تر
محل نصب بر روی دیوار با تجهیزات مناسب یک پنجره هم اندازه
بازدهی برای چندین اتاق معمولاً یک اتاق
ظاهر زیبا و شیک نسبتاً معمولی
قیمت خرید اغلب بالاتر مقرون‌به‌صرفه

نحوه خرید کولر گازی ۲۰۰۰۰

برای خرید کولر گازی ۲۰۰۰۰ دلخواه خود تنها لازم است از طریق شماره‌های موجود در سایت ایرانترم با ما در تماس باشید. مراحل استعلام قیمت و ثبت سفارش شما توسط کارشناسان انجام خواهد شد. در رابطه با گارانتی، نحوه ارسال و خدمات پس از فروش توضیحات لازم در زمان تماس در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

  • ثابت
  • همراه
× Send