کولر گازی ۵۵۰۰۰

خرید کولر گازی 55000 BTU برای فضاهای بزرگ مانند سالن‌های کنفرانس، فروشگاه‌ها، دفاتر بزرگ و خانه‌های ویلای توصیه می‌شود. انتخاب این نوع کولر گازی به نیازهای خاص شما و اندازه فضایی که قصد خنک کردن آن را دارید، بستگی دارد.

مقدار پرتاب هوا در کولر گازی‌های با ظرفیت ۵۵۰۰۰ به طراحی و تکنولوژی‌های به کار رفته در مدل خاص وابسته است. امّا به طور کلی، این نوع کولرها اغلب قادر به پرتاب هوا تا ۱۵ تا ۲۰ متر یا بیشتر هستند. برخی از مدل‌های دارای پره‌های قابل تنظیم برای جهت‌دهی بهتر جریان هوا هستند که به صورت خودکار یا به وسیله ریموت امکان تنظیم آن وجود دارد.

کولر-گازی-55000

ظرفیت

نوع کولر

برق مصرفی

کشور سازنده

رده انرژی

آب و هوای سازگار

حداکثر ظرفیت سرمایشی – BTU/h

حداکثر ظرفیت گرمایشی – BTU/h

سطح صدای یونیت داخلی – Db

گاز مبرد

آنچه در ادامه می خوانید:

انواع کولر گازی ۵۵۰۰۰

خرید کولر گازی ۵۵۰۰۰ اغلب به صورت ایستاده یا داکتی امکان‌پذیر است. مدل‌های ایستاده به صورت یک واحدی یا دو واحد جداگانه طراحی و ساخته می‌شوند. مدل‌های اسپلیت محبوبیت بالایی دارند چرا که کارایی و عملکرد آنها نسبت به مدل‌های دیگر بهتر است. از مدل‌های استفاده می‌توان در محیط‌های تجاری و صنعتی استفاده کرد.

قیمت-و-خرید-کولر-گازی-۵۵۰۰۰

مدل‌های کولر گازی اسپلیت دیواری یا پنجره‌ای با این ظرفیت کمتر رایج است، زیرا این نوع کولرها عموماً برای ظرفیت‌های کمتر از 30000 BTU مناسب هستند. اگر نیاز به کولر گازی پنجره‌ای دارید، می‌توانید انواع کولر گازی پنجره‌ای با ظرفیت‌های موجود را در فروشگاه ایرانترم مشاهده کنید.

مصرف انرژی کولر گازی ۵۵۰۰۰

این مسئله نیز به مدل کولر گازی وابسته است. با این حال در شرایط امروزی بیشتر تولیدکنندگان سعی دارند تا محصولاتی بهینه طراحی و تولید کنند تا هزینه‌های عملکردی را کاهش دهند. این مدل‌های جدید اگر وارداتی باشند هزینه بیشتری خواهند داشت با این حال در طول زمان هزینه‌های برق را کاهش می‌دهند.

برای خرید کولر گازی ۵۵۰۰۰ همواره به برچسب انرژی و تکنولوژی به کار رفته در ساخت کمپرسور آن دقت کنید. مدل‌هایی که دارای برچسب A+ به بالا هستند مصرف برق بهینه‌ای خواهند داشت.

ویژگی‌های کولر گازی ۵۵۰۰۰

بسیاری از کولر گازی‌های مدرن دارای ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند کنترل از راه دور، تایمر، حالت خواب، فیلترهای هوا و تکنولوژی اینورتر برای کارکرد کارآمدتر هستند.

ویژگی‌های-کولر-گازی-۵۵۰۰۰

این مدل‌ها به شبکه اینترنت نیز می‌توانند متصل شوند و شما می‌توانید از هر مکان آنها را به وسیله تلفن همراه خود کنترل کنید. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید مدل‌های موجود در فروشگاه ایرانترم را بررسی و امکانات هر یک را مشاهده و مقایسه کنید.

برندهای تولیدکننده کولر گازی ۵۵۰۰۰

در خرید کولر گازی ۵۵۰۰۰ به برند تولیدکننده آن نیز توجه کنید. برندهای مختلفی مانند ال‌جی، سامسونگ، هایسنس، و دایکین کولرهای گازی با ظرفیت 55000 BTU تولید می‌کنند. انتخاب برند و مدل مناسب به نیازها و بودجه شما بستگی دارد. نصب باید توسط تکنسین‌های مجرب انجام شود و نگهداری منظم برای کارکرد بهینه ضروری است.

برای انتخاب کولر گازی و دریافت مشاوره در زمینه خرید می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

قیمت و خرید کولر گازی ۵۵۰۰۰

عوامل مختلفی بر قیمت کولر گازی‌های ۵۵۰۰۰ تأثیرگذار هستند. برندهای معتبر و معروف معمولاً قیمت بالاتری دارند به دلیل کیفیت بالاتر، خدمات پس از فروش بهتر و اعتماد مشتریان. برندهایی مانند ال‌جی، سامسونگ، دایکین و هایسنس از جمله این برندها هستند. مدل‌هایی که از تکنولوژی‌های پیشرفته‌تری مانند اینورتر، کنترل هوشمند، فیلترهای هوای پیشرفته، سیستم‌های کاهش نویز و مصرف انرژی کمتر برخوردارند، معمولاً قیمت بیشتری دارند.

ظرفیت بالاتر به معنی توانایی بیشتر در خنک کردن فضاهای بزرگ‌تر است که می‌تواند قیمت را افزایش دهد. همچنین عملکردهای ویژه‌ای مانند گرمایش (کولرهای دو‌منظوره) نیز می‌تواند قیمت را افزایش دهد.

برای اطلاع از قیمت مدل‌های موجود و خرید کولر گازی ۵۵۰۰۰ با کارشناسان ما در ارتباط باشید. دقت کنید، خرید از بازارهای غیررسمی ممکن است هزینه کمتری داشته باشد، اما ممکن است با ریسک‌هایی مانند عدم گارانتی معتبر مواجه شوید.

  • آیا کولر گازی 55000 BTU صدای زیادی تولید می‌کند؟

    مدل‌های جدیدتر معمولاً دارای سیستم‌های کاهش نویز هستند و صدای تولیدی آن‌ها به حداقل می‌رسد. قبل از خرید می‌توانید مشخصات نویز (دسی‌بل) را بررسی کنید.

  • آیا کولر گازی 55000 BTU مناسب مناطق مرطوب است؟

    بله بسیاری از کولرهای گازی با ظرفیت بالا دارای سیستم‌های رطوبت‌گیر هستند که می‌توانند به کاهش رطوبت در مناطق مرطوب کمک کنند.

  • گارانتی کولر گازی 55000 BTU چند ساله است؟

    گارانتی کولرهای گازی بسته به برند و مدل متفاوت است. به طور کلی، اکثر برندهای معتبر گارانتی ۲ تا ۵ساله برای قطعات و کمپرسور ارائه می‌دهند. بهتر است قبل از خرید شرایط گارانتی را به دقت بررسی کنید.

  • ثابت
  • همراه
× Send