کولر گازی جی پلاس 48000

کولر گازی جی پلاس ۴۸۰۰۰ یک انتخاب ایدئال برای افرادی است که به دنبال راحتی و آسایش در روزهای گرم تابستان هستند. با طراحی مدرن و کارایی بالا، این ظرفیت از کولر گازی‌ها نه تنها به طور موثر باعث کنترل دمای محیط می‌شوند، بلکه با مصرف انرژی بهینه، به حفظ محیط‌زیست نیز کمک می‌کنند.

تصویر-کولر-گازی-جی-پلاس-48000
آنچه در ادامه می خوانید:

اسپلیت‌های جی پلاس با ظرفیت 48000 به صورت مدل‌های ایستاده طراحی و تولید می‌شوند. اگر قصد دارید فضاهای بزرگ و اداری را در کمترین زمان خنک کنید، انواع مدل‌های جی پلاس با این ظرفیت را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

قیمت کولر گازی جی پلاس 48000

جی پلاس، یکی از برندهای معتبر و شناخته‌شده در زمینه تولید لوازم‌خانگی و الکترونیکی در ایران است. این برند با هدف ارائه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب به بازار معرفی شده و به سرعت توانسته است جایگاه خود را در میان مصرف‌کنندگان پیدا کند. قیمت محصولات این برند از جمله مدل‌های کولر گازی جی پلاس 48000 با توجه به عوامل مختلفی از جمله تکنولوژی‌ها و ویژگی‌های هر مدل مشخص می‌شود.

مشخصات فنی کولر گازی جی پلاس 48000

برای خنک‌سازی مؤثر فضاهای بزرگ تا متراژ ۱۷۰ متر، استفاده از مدل‌های کولر گازی ایستاده بهترین گزینه است. کولر گازی جی پلاس ۴۸۰۰۰ با کمپرسور روتاری، طراحی شده به گونه‌ای که به راحتی می‌تواند در کلاس‌های هوایی T3، یعنی در مناطق حاره‌ای و بسیار گرم، عملکرد فوق‌العاده‌ای ارائه دهد.

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این کولر استفاده از گاز R410 است که نه‌تنها به محیط زیست آسیب نمی‌زند، بلکه قدرت خنک‌کنندگی فوق‌العاده‌ای نیز دارد.

دستگاه در سه جهت سرمای تولید شده را به صورت یکنواخت پخش کرده و تا 25 متر آن را پرتاب می‌کند. با جی پلاس ۴۸۰۰۰، شما می‌توانید گرم‌ترین روزهای تابستان را با خنک‌ترین و دلپذیرترین شرایط سپری کنید.

برخی از مدل‌های جی پلاس با این ظرفیت قابلیت عملکرد دوگانه سرمایش و گرمایش را نیز دارند و در زمستان نیز می‌توانید از گرمای مطبوع آن در محیط اداره یا بخش‌های تجاری استفاده کنید.

  • ثابت
  • همراه
× Send