کولر گازی هایسنس 24000

کولر گازی هایسنس ۲۴۰۰۰ با ظرفیت سرمایشی بالا، یکی از بهترین گزینه‌ها برای خنک‌سازی محیط‌های بزرگ با متراژ 70 الی 100 مترمربع است. این کولر با عملکرد دوگانه خود، در فصول سرد زمستان گرما و در تابستان خنکای دلپذیری را فراهم می‌کند تا همواره از هوای مطبوع در محیط زندگی یا کار خود لذت ببرید.

تصویر-کولر-گازی-هایسنس-۲۴۰۰۰
آنچه در ادامه می خوانید:

مشخصات فنی کولر گازی هایسنس 24000

کمپرسور روتاری کولر گازی هایسنس 24000 به دلیل ساختار و کارآمد خود، انرژی کمتری مصرف می‌کند و در نتیجه بازدهی بیشتر دارد. این نوع کمپرسورها به دلیل طراحی خود، صدای کمتری نیز تولید می‌کنند و همین مسئله باعث می‌شود تا کولر گازی هایسنس به گزینه ایدئال برای نصب در محیط‌های خواب یا محیط‌های آموزشی یا درمانی شود.

انواع مدل‌های کولر گازی هایسنس 24000 به فناوری‌های مختلفی مجهز هستند. برخی از این فناوری‌ها شامل موارد زیر می‌شوند:

تکنولوژی کنترل مغناطیسی ضعیف

به کاهش تلفات انرژی در کمپرسور و افزایش راندمان کاری آن کمک می‌کند. این فناوری با کنترل دقیق و بهینه‌سازی جریان‌های مغناطیسی داخل کمپرسور، موجب افزایش نرخ سرمایش دستگاه می‌شود. با افزایش ۲۵ درصدی سرعت سرمایش، دستگاه قادر است فضای مورد نظر را در زمان کوتاه‌تری به دمای مطلوب برساند.

تکنولوژی سرمایش سریع

این تکنولوژی در کنار کنترل مغناطیسی ضعیف دمای محیط را به سرعت کاهش می‌دهد. این حالت علاوه بر خنک‌سازی محیط در زمان کمتر، باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی نیز می‌شود.

تشخیص خودکار و حفاظت اضطراری

سیستم تشخیص خودکار و حفاظت اضطراری در کولر گازی‌های هایسنس به طور مداوم عملکرد دستگاه را پایش می‌کند و در صورت بروز نقص، کد خطای مربوطه را نمایش می‌دهد.

بهره‌وری بالا و صرفه‌جویی در انرژی

با بهره‌گیری از تکنولوژی سه‌بعدی و بهینه‌سازی جریان هوا و لوله‌های داخلی، هایسنس موفق به کاهش ۳۰ درصدی مصرف برق سالانه در کولر گازی‌های خود شده است.

تکنولوژی نانو

هایسنس با استفاده از تکنولوژی نانو در کولر گازی‌های خود، بهبود کیفیت هوای داخلی را هدف گرفته است. این فناوری با از بین بردن باکتری‌ها و تولید مولکول‌های آبی، محیطی سالم‌تر و مطبوع‌تر ایجاد می‌کند که به‌ویژه در فصول خشک سال، راحتی و آسایش کاربران را افزایش می‌دهد.

فناوری سازگاری با نوسانات ولتاژ

یکی از مشکلاتی که بسیاری از کاربران با آن روبه‌رو هستند، نوسانات ولتاژ و تاثیر آن بر تجهیزات برقی است. شرکت هایسنس با توجه به این مسئله فناوری «خودسازگار با تغییرات ولتاژ» را در انواع مدل‌ها قرار داده است. این مسئله باعث افزایش طول عمر دستگاه نیز می‌شود.

هوای پاک و سالم با کولر گازی هایسنس ۲۴۰۰۰

کولر گازی‌های هایسنس دارای فیلترهای مخصوص برای تهویه هوا هستند. فیلتر مدل‌ها ممکن است متفاوت باشد، با این حال یکی از فیلترهای محبوب و پر استفاده که باعث حذف گردوغبار و سایر ذرات معلق می‌شود، فیلتر پلی‌پروپیلن است که قابلیت شست‌وشو نیز دارد. با نصب این کولر گازی نه‌تنها از گرمای هوا، بلکه از هوای آلوده شهر نیز رها خواهید شد.

  • ثابت
  • همراه
× Send