کولر گازی هایسنس 30000

کولر گازی هایسنس ۳۰۰۰۰ با جریان باد ۴جهته، فیلتر هوای چندگانه و پرتاب باد بالا، یک انتخاب عالی برای ایجاد یک محیط خنک و سالم در فضاهای بزرگ است. این کولر با قابلیت توزیع یکنواخت هوا در تمامی جهات، به طور مؤثر دما را در سراسر محیط تنظیم می‌کند. فیلترهای هوای چندگانه آن، ذرات آلاینده، گردوغبار و باکتری‌ها را به دام انداخته و هوایی پاک و تازه را به ارمغان می‌آورند. قدرت پرتاب باد آن به راحتی محیط را در کمترین زمان و به صورت موثر خنک می‌کند.

آنچه در ادامه می خوانید:

مزایای خرید کولر گازی هایسنس 30000

کولر گازی هایسنس 30000 در مدل‌های مختلفی طراحی و تولید شده است که علاوه بر ظاهر شیک و جذاب خود، دارای عملکردی بهینه و کارایی بالا هستند.

این گروه از کولر گازی‌های برند هایسنس دارای عملکرد دوگانه بوده و سرمایش و گرمایش خانه، محیط‌های اداری و تجاری را فراهم می‌کنند. گاز مبرد r410a نه تنها باعث سرمایش سریع محیط می‌شود، بلکه با محیط‌زیست نیز سازگاری دارد.

شما می‌توانید به راحتی این کولر گازی اسپلیت را در محیط دلخواه خود نصب کرده و از توانایی بالای آن استفاده کرده و نگران صدای آن نباشید. کمپرسور روتاری t1 مدل‌های مختلف هایسنس فوق کم‌صدا هستند. برخی از مدل‌های این ظرفیت دارای برد الکترونیکی کمپرسور اینورتر هستند که در صرفه‌جویی انرژی نقش مهمی را بازی می‌کند.

فیلترهای تصفیه هوای کولر گازی هایسنس 30000

کولر گازی 30000 هایسنس با بهره‌گیری از فیلترهای چندلایه قدرتمند، کیفیت هوای محیط را بهبود می‌بخشد و فضایی سالم و مطبوع را فراهم می‌کند. این دستگاه دارای چهار نوع فیلتر قابل شستشو است: فیلتر هپا که گردوغبار موجود در هوا را به طور مؤثر جذب می‌کند.

فیلتر ویتامین C که با انتشار ویتامین C در هوا، رطوبت پوست را حفظ کرده و محیطی شاداب‌تر ایجاد می‌کند؛ فیلتر یون نقره‌ای که باکتری‌های مضر را از بین می‌برد و به بهبود بهداشت محیط کمک می‌کند؛ و فیلتر کاتچین که بوهای نامطبوع را جذب می‌کند و هوایی تازه و خوشبو را به ارمغان می‌آورد.

این ترکیب فیلترها، علاوه بر پاک‌سازی هوا، تجربه‌ای سالم‌تر و راحت‌تر را برای کاربران فراهم می‌کند. این فیلترها و پنل کولر گازی به راحتی قابل شستشو هستند.

کلاس آب‌وهوایی کولر گازی هایسنس 30000

مدل‌های مختلف برند هایسنس ممکن است در کلاس‌های T1, T2 یا T3  قرار گیرند. کولر گازی‌های هایسنس با ظرفیت 30000 اغلب در کلاس T3 قرار می‌گیرند که شامل مناطق حاره‌ای و بسیار گرم می‌شود.

  • ثابت
  • همراه
× Send