کولر گازی کنوود 30000

کولر گازی کنوود ۳۰۰۰۰ در دو نوع «عملکرد سرمایشی» و «عملکرد دوگانه» طراحی و تولید شده است. مدل‌هایی که تنها عملکرد سرمایشی دارند مخصوص محیط‌های گرم و مرطوب مناسب هستند، زیرا می‌توانند به خوبی دما را کاهش داده و رطوبت را کنترل کنند.

تصویر-کولر-گازی-کنوود-۳۰۰۰۰
آنچه در ادامه می خوانید:

کاربردهای کولر گازی کنوود 30000

ظرفیت سرمایشی 30000 BTU می‌تواند متراژی بین 90 تا 120 مترمربع را به طور موثر خنک کند. به همین سبب، کولر گازی کنوود 30000 برای فضاهای بزرگ مانند اتاق‌های نشیمن، سالن‌ها و مکان‌های تجاری مانند فروشگاه‌ها و رستوران‌ها مناسب است. از این ظرفیت می‌توان برای فراهم سازی تهویه مطبوع در کارگاه‌ها و کارخانه‌ها نیز بهره گرفت.

میزان مصرف انرژی کولر گازی کنوود 30000

مدل‌هایی که عملکرد دوگانه سرمایش و گرمایش را دارند، دارای موتور روتاری T1GMC با گرید انرژی A هستند. برخی از مدل‌های تک عملکردی دارای موتور پیستونی بوده و گرید B دارند. اگر به دنبال راه‌حلی برای کاهش هزینه‌های انرژی هستید، مدل‌هایی را انتخاب کنید که گرید بالاتری دارند.

تنظیمات کولر گازی کنوود 30000

علاوه بر موارد گفته شده، از طریق ریموت کنترل کولر گازی که دارای نمایشگر است می‌توان عملکرد کولر را مشاهده کرده و تنظیمات را به راحتی انجام دهید. تنظیم سرعت، حالت خواب یا توربو و تغییر حالت سرمایش به گرمایش در مدل‌های دوگانه، از طریق ریموت امکان‌پذیر هستند.

یکی از ویژگی‌های مهم وجود حالت عیب‌یابی است. در این حالت بر روی صفحه نمایشگر کدی نمایش داده می‌شود که می‌توانید از طریق دفترچه راهنما یا تماس با کارشناس علت خرابی یا مشکل کولر اسپلیت خود را پیدا کنید.

مشخصات فنی کولر گازی کنوود 30000

عملکرد تک منظوره یا دو‌منظوره (سرمایش و گرمایش)
گاز مصرفی R410
گرید انرژی A یا B
حداقل دما 16 درجه سانتی گراد
حداکثر دما 32 درجه سانتی گراد
امکان تنظیم سرعت دارد
حالت شبانه دارد
تنظیم تایمر دارد
حالت توربو دارد
فناوری‌ها حالت Strong mode، Health mode، تشخیص نشت گاز، پاک‌سازی اتوماتیک، تنظیم مصرف انرژی
میزان پرتاب باد 15 متر در 4 جهت

 

  • ثابت
  • همراه
× Send