کولر گازی ۴۸۰۰۰

کولر گازی ۴۸۰۰۰ یکی از ظرفیت‌های بالای کولر گازی است که در برای فضاهای متوسط تا بزرگ قابل استفاده خواهد بود. این ظرفیت به دلیل کمپرسور خود اغلب به صورت ایستاده یا داکت ارائه می‌شود و همراه با قابلیت سرمایشی و گرمایشی برای محیط خواهد بود. این نوع از کولر گازی‌ها می‌توانند به صورت تک واحدی یا دو واحدی خریداری شوند. خرید کولر گازی ۴۸۰۰۰ برای فضاهایی با متراژ ۸۰ مترمربع به بالا صورت می‌گیرد و اغلب تا ۱۰۰ متر را نیز می‌تواند پوشش دهد.

کولر-گازی-48000

ظرفیت

نوع کولر

نوع کمپرسور

برق مصرفی

رده انرژی

آب و هوای سازگار

عملکرد دستگاه

حداکثر ظرفیت سرمایشی – BTU/h

حداکثر ظرفیت گرمایشی – BTU/h

سطح صدای یونیت داخلی – Db

گاز مبرد

آنچه در ادامه می خوانید:

مزایای خرید کولر گازی ۴۸۰۰۰

خرید کولر گازی ۴۸۰۰۰ مزایای بسیاری خواهد داشت. برخی از آنها دارای کمپرسور روتاری و برخی دیگر دارای کمپرسور اینورتر هستند. مدل‌های اینورتر قابلیت تنظیم پیوسته سرعت را دارند و برای محیط‌های بزرگ مناسب خواهند بود. همچنین، مدل‌های اینورتر کارایی انرژی بالاتری دارد.

قیمت-و-خرید-کولر-گازی-۴۸۰۰۰

در مقابل کمپرسور روتاری با سرعت ثابت کار می‌کند و دمای آن نیز ثابت است. دارای ساختاری ساده‌تر و البته میزان صدای کمتری خواهد بود. مدل‌های کولر گازی ۴۸۰۰۰ روتاری برای قرارگیری در مناطق مسکونی و آپارتمانی می‌توانند گزینه مناسبی باشند.

خرید کولر گازی ۴۸۰۰۰ در کلاس‌های مختلف امکان‌پذیر است. اغلب برای کلاس یا محدوده دمایی T3 طراحی و تولید می‌شود. این کلاس به محیط‌هایی با دمای بالا و حاره‌ای اشاره دارد. محدوده عملکرد دمایی بالا می‌تواند چنین محیط‌هایی را با قدرت بیشتری خنک کند.

در برخی از مدل‌ها برای بهبود کارایی از کمپرسور اسکرال استفاده می‌شود. کمپرسور اسکرال یک نوع کمپرسور باد است که برای تراکم حجم بالایی از گاز و رساندن آن به دما و فشار بالا کاربرد دارد. این کمپرسورها ساختار ساده‌ای دارند؛ اما در مناطق گرمسیری عملکرد بالایی از خود نشان می‌دهند.

قیمت و خرید کولر گازی ۴۸۰۰۰

بهترین کولر گازی با ظرفیت چهل و هشت هزار را می‌توانید از فروشگاه ایرانترم تهیه کنید. این نوع کولر گازی‌ها دارای موتور سنگین‌تر بوده و کمپرسور آنها اغلب به صورت روتاری یا اسکرال است. قیمت هر مد از کولر گازی‌ها با توجه به مشخصات فنی، برند و امکاناتی که ارائه می‌دهند متفاوت است. برای استعلام قیمت به روز خرید کولر گازی ۴۸۰۰۰ با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

نکات مهم در خرید کولر گازی ۴۸۰۰۰

مزایای-خرید-کولر-گازی-۴۸۰۰۰

هنگام خرید کولر گازی ۴۸۰۰۰ بهتر است متراژ دقیق محیط را از قبل اندازه‌گیری کرده باشد. مساحت و ارتفاع محیط باید با ظرفیت کولر گازی هماهنگی داشته باشد. در صورتی که ابعاد کوچک‌تر یا بزرگ‌تر باشد، عملکرد کولر گازی مختل خواهد شد. در صورتی که متراژ موجود بالاتر است می‌توانید از کولر گازی ۶۰۰۰۰ استفاده کرده یا برای محیط‌های کوچک‌تر کولر گازی‌های ۹۰۰۰ تا ۱۸۰۰۰ را بررسی کنید.

در زمان اندازه‌گیری محیط تعداد پنجره‌ها و درها را نیز در نظر بگیرید. همچنین، دقت کنید که میزان رفت و آمد در این محیط و افراد حاضر در آن به طور متوسط چه تعداد هستند.

همراه با ابعاد، میزان صدای کولر گازی را بررسی کنید. میزان صدا با دسی‌بل مشخص می‌شود. کولر گازی‌های ۴۸۰۰۰ از آنجایی که قدرت بالایی دارند، اغلب صدای بیشتری نسبت به ظرفیت‌های پایین‌تر ایجاد می‌کنند.

برق مصرفی کولر گازی را نیز در نظر داشته باشید. بهتر است برق موجود از نوع سه فاز باشد تا کولر گازی بهترین عملکرد خود را ارائه دهد.

کولر گازی ۴۸۰۰۰ کم مصرف

خرید کولر گازی ۴۸۰۰۰ برای خنک سازی محیط‌های بزرگ مانند فضاهای تجاری، اداری و حتی صنعتی است. از آنجایی که هزینه برق همواره یک مسئله نگران‌کننده بوده است، بهتر است مدل‌هایی را انتخاب کنید که دارای برچسب انرژی با کلاس +A به بالا باشند.

  • کولر گازی ال جی مدل Dual اینورتر ۴۸۰۰۰ با برچسب انرژی ++A یکی از مدل‌های کم مصرف موجود در بازار است. این مدل می‌تواند میزان مصرف انرژی را تا حدود ۷۰ درصد کاهش دهد. همچنین صدای تولید شده توسط آن کمتر از ۱۹ دسی‌بل است.
  • کولر گازی پاناسونیک مدل CU-S48TKH نیز دارای اینورتر بوده و برچسب انرژی آن ++A است. این دستگاه نیز برای افرادی که به دنبال صرفه‌جویی در مصرف انرژی هستند مناسب خواهد بود.
  • کولر گازی اجنرال مدل ASGS48LFCA از نوع ایستاده دارای اینورتر و گاز مبرد R410 است که برای کلاس آب‌وهوایی T3 قابل استفاده خواهد بود. این مدل دارای برچسب انرژی A است.

قبل از خرید، بهتر است مشخصات فنی و نیازهای خود را با دقت بررسی کنید تا بهترین کولر گازی کم‌مصرف را انتخاب کنید. در صورت نیاز به مشاوره بیشتر، می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

  • بهترین کولر گازی ۴۸۰۰۰ کدام است؟

    انتخاب گزینه کولر گازی باید با توجه به شرایط محیطی و نیازهای شما انجام شود. یک مدل خاص را نمی‌توان به عنوان بهترین مدل برای تمامی شرایط معرفی کرد.

  • کولر گازی‌های ۴۸۰۰۰ چه نوع کمپرسوری دارند؟

    کولر گازی ۴۸۰۰۰ ممکن است کمپرسور روتاری یا اسکرال با تکنولوژی اینورتر داشته باشد.

  • ثابت
  • همراه
× Send