کولر گازی جی پلاس 12000

کولر گازی جی پلاس ۱۲۰۰۰ با قابلیت‌های هوشمند خود و بدنه‌ای مستحکم و خوش فرم می‌توان فضاهای متوسط در حدود 70 مترمربع را به راحتی خنک کند. مدل‌های 12000 بی تی یو برند Gplus از محبوب‌ترین مدل‌ها هستند چرا که برای آب‌وهوای متنوع کاربرد دارند و تنها به یک کلاس آب‌وهوایی محدود نمی‌شوند.

عکس-کولر-گازی-جی-پلاس-12000
آنچه در ادامه می خوانید:

مزایای خرید کولر گازی جی پلاس 12000

کولر گازی ۱۲۰۰۰ جی پلاس با ویژگی‌های برجسته‌ای مانند پره‌های طلایی مستحکم، ابعاد استاندارد، ظاهر زیبا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، و فیلترهای چند لایه برای تصفیه هوا، انتخابی عالی برای مصرف‌کنندگان است. این کولر با قابلیت تنظیم زمان، عملکرد بی‌صدا، و ویژگی توربو که دما را به سرعت تنظیم می‌کند، همچنین با گارانتی ۱۸ماهه برای قطعات و ۶۰ماهه برای کمپرسور، از جمله بهترین گزینه‌ها برای تأمین هوای مطبوع و سالم در خانه‌ها محسوب می‌شود.

مدل‌های متنوع کولر گازی جی پلاس

کولرهای گازی جی پلاس در مدل‌های متنوعی عرضه می‌شوند. برخی از مدل‌ها دارای اینورتر هستند و برخی دیگر نه. همچنین گرید انرژی دستگاه نیز می‌تواند متفاوت باشد. بر اساس نیاز و بودجه خود می‌توانید مدلی را انتخاب کنید که بهترین ترکیب از ظرفیت، مصرف انرژی، و امکانات را به شما ارائه دهد.

انواع کولر گازی جی پلاس 12000 اغلب رده بندی انرژی A را دارد و برق بسیار کمی را مصرف می‌کند. با این حال مدل‌هایی که دارای دور ثابت هستند، قیمت کمتری دارند که برای استفاده محدود مناسب خواهند بود.

مدل‌های دارای گرید +A برای صرفه جویی برق بهتر هستند و اگر قصد دارید محیط‌هایی مانند دفاتر یا محیط‌های پر رفت و آمد را به طور مداوم خنک کنید، انتخاب این مدل‌ها بهتر هستند.

  • آیا کولر گازی جی پلاس 12000 دارای قابلیت گرمایشی نیز هست؟

    بله برخی از مدل‌ها که می‌توانید در فروشگاه ایرانترم مشاهده کنید دارای قابلیت گرمایشی و سرمایشی هستند.

  • چه نوع فیلتری در کولر گازی جی پلاس 12000 استفاده شده است؟

    فیلترهای چندگانه در انواع مدل‌های برند جی پلاس استفاده شده‌اند که آلاینده‌ها و گردوغبار را جذب کرده و هوای سالمی را به جریان می‌اندازند.

  • ثابت
  • همراه
× Send