کولر گازی جی پلاس 36000

کولر گازی جی پلاس 36000 از بهترین سیستم‌های تهویه مطبوع برای فضاهای بزرگ مانند اتاق‌های نشیمن، ادارات و فروشگاه‌ها است و به راحتی می‌تواند دما را در چنین فضاهای پر رفت و آمدی به شرایط ایدئال برساند. علاوه بر عملکرد قوی و داشتن فناوری‌های پیشرفته، طراحی زیبای آن مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان قرار گرفته است. آیا شما نیز قصد دارید، تا فضایی بزرگ را به صورت موثر خنک کنید؟ همین امروز برای ثبت سفارش مدل کولر گازی دلخواه خود با مجموعه ایرانترم تماس بگیرید.

تصویر-کولر-گازی-جی-پلاس-36000
آنچه در ادامه می خوانید:

مشخصات فنی کولر گازی جی پلاس 36000

کولر گازی جی پلاس ۳۶۰۰۰ با گرید انرژی A، یکی از مدل‌های بهینه و کم مصرف بازار به شمار می‌رود. این به معنای صرفه‌جویی در هزینه‌های برق و کاهش اثرات منفی بر محیط‌زیست است. همچنین، این کولر دارای کمپرسور روتاری با عملکرد آرام است که به کاهش میزان سر و صدا کمک می‌کند و تجربه‌ای راحت را برای کاربر فراهم می‌سازد.

در مدل‌های جدید کولر گازی جی پلاس؛ از گاز R410a استفاده شده و گازهای قدیمی را کنار گذاشته‌اند. این گاز مبرد جدید به دلیل اثرات کمتری که بر روی لایه اوزون دارد و همچنین کارایی بالاتر خود، امروزه در بسیاری از برندها استفاده می‌شود.

مزیت خرید کولر گازی جی پلاس 36000

چرا کولر گازی‌های جی پلاس را انتخاب کنیم؟ این ظرفیت کولر گازی چه مزیت‌هایی به همراه دارد؟ در ادامه برای آنکه بتوانید تصمیم‌گیری دقیق‌تر و بهتری داشته باشید، برخی از مزایای خرید کولر گازی‌های جی پلاس با ظرفیت 36000 را بیان می‌کنیم:

1-  کارایی و عملکرد بالا

کولر گازی جی پلاس ۳۶۰۰۰ به خوبی قادر است فضاهای بزرگ را در کمترین زمان ممکن خنک کند. با داشتن تکنولوژی‌های پیشرفته در طراحی و ساخت، این کولر می‌تواند به سرعت دما را کاهش دهد و حس راحتی را در محیط فراهم کند.

2-صرفه‌جویی انرژی

با رده انرژی A و فناوری‌های صرفه‌جویی انرژی، این کولر گازی باعث کاهش هزینه‌های برق می‌شود و با عملکرد بهینه‌اش به حفظ محیط‌زیست کمک می‌کند.

3- فناوری حالت خواب

حالت خواب یکی از ویژگی‌های مهم این کولر گازی است. در این حالت، دستگاه به طور هوشمندانه دما را تنظیم می‌کند تا خواب راحت‌تری را برای کاربران به ارمغان بیاورد و در عین حال مصرف انرژی را کاهش دهد.

4- فیلترهای تصفیه هوا

کولر گازی جی پلاس ۳۶۰۰۰ با فیلترهای تصفیه هوای پیشرفته‌ای طراحی شده است که به بهبود کیفیت هوا کمک می‌کند. این فیلترها قادر به حذف ذرات معلق و آلرژن‌ها هستند و موجب می‌شوند هوای تمیزتر و سالم‌تری در محیط پخش شود.

  • ثابت
  • همراه
× Send