کولر گازی هایسنس 18000

کولر گازی هایسنس ۱۸۰۰۰ برای مناطق معتدل تا حاره‌ای قابل استفاده است. در ایام سرد و گرم سال با کولر گازی‌های هایسنس به راحتی محیط را به دمای دلخواه خود برسانید. برای انتخاب و خرید کولر گازی مناسب برای محیط خود تنها لازم است در میان مدل‌های موجود در فروشگاه ایرانترم جستجو کنید.

تصویر-کولر-گازی-هایسنس-۱۸۰۰۰
آنچه در ادامه می خوانید:

قابلیت‌های کولر گازی هایسنس 18000

ظرفیت 18000 BTU برای فضایی با متراژی در حدود 30 تا 45 متر مربع مناسب است. شما می‌توانید یک دفتر کار بزرگ یا اتاق نشیمن منازل را به کمک کولر گازی هایسنس 18000 به طور موثر خنک کنید.

تایمر موجود در این کولر گازی این امکان را فراهم کرده است تا کولر گازی اسپلیت در مدت زمان دلخواه شما کار کرده و سپس در زمان تنظیم شده خاموش شود. این مسئله زمان خروج از خانه کمک می‌کند تا دیگر نگران مصرف انرژی و برق نباشید.

گاز R410 برای خنک‌سازی موثر و سازگاری بیشتر

مدل‌های هایسنس با ظرفیت هجده هزار از گاز R410 استفاده می‌کنند که به دلیل قدرت بالاتر و اثرات زیست‌محیطی کمتر، جایگزین گاز R22 شده است. این گاز علاوه بر مقرون به صرفه بودن، توانایی بالایی در فرایندهای سرمایشی و گرمایشی دارد.

همچنین، این کولر گازی با تکنولوژی 4D AUTO-SWING و پره‌هایی که هوا را به چهار طرف پخش می‌کنند، هوایی یکنواخت و مطبوع را در محیط فراهم می‌سازد و از ایجاد نواحی با دمای متفاوت جلوگیری می‌کند.

انواع مدل‌های کولر گازی هایسنس 18000

به طور کل مدل‌های موجود برای ظرفیت 18000 برند هایسنس را می‌توان به دو دسته اصلی تقسیم کرد: مدل‌های دارای اینورتر و مدل‌هایی که اینورتر ندارند. وجود اینورتر بر صرفه جویی انرژی و کاهش صدای کولر گازی تاثیر مستقیم می‌گذارد.

تصفیه هوا و قابلیت شستشو فیلترها

پنل داخلی و خارجی کولر گازی هایسنس ۱۸۰۰۰ به مرور زمان دچار تجمع گردوغبار و آلودگی می‌شوند که می‌تواند عملکرد دستگاه را مختل کند. خوشبختانه، این مدل دارای پنل قابل شستشو است که تمیز کردن آن را آسان می‌کند.
توصیه می‌شود هر چند سال یک‌بار پنل داخلی و هر چند ماه یک‌بار پنل خارجی را شستشو دهید تا کارایی دستگاه حفظ شود. همچنین، فیلترهای کولر گازی که روی کویل پنل قرار دارند، به طور منظم باید تمیز شوند تا از تجمع آلودگی‌ها جلوگیری شود، زیرا این آلودگی‌ها می‌توانند به عملکرد ضعیف‌تر دستگاه و افزایش مصرف انرژی منجر شوند.

دقت داشته باشید برخی از مدل‌ها دارای فیلتر تصفیه HI-density هستند که می‌تواند قیمت مدل را افزایش دهد.

  • ثابت
  • همراه
× Send