کولر گازی ایران رادیاتور 30000

کولر گازی ایران رادیاتور ۳۰۰۰۰ برای محیط‌هایی متوسط تا بزرگ در حدود 80 مترمربع با ارتفاع سقف 2.8 متر مناسب است. کولر گازی‌های اسپلیت ایران رادیاتور شامل دو بخش می‌شوند که هر یک ابعاد مخصوص به خود را داشته و ممکن است یونیت خارجی به برق سه فاز یا تک فاز نیاز داشته باشد. هنگام خرید مشخصات فنی و ابعاد هر مدل از کولر گازی‌ها را بررسی کنید تا خریدی موفق داشته باشید. برای مشاوره و راهنمایی در زمینه انتخاب کولر گازی مناسب می‌توانید با کارشناسان ما در مجموعه ایرانترم در تماس باشید.

تصویر-کولر-گازی-ایران-رادیاتور-۳۰۰۰۰
آنچه در ادامه می خوانید:

ویژگی‌های کولر گازی ایران رادیاتور 30000

شرکت ایران رادیاتور مدل‌های مختلفی را با توجه به نیاز کاربران و شرایط محیطی و جوی طراحی و تولید کرده است. کولر گازی ایران رادیاتور ۳۰۰۰۰ BTU دارای دو یونیت داخلی و خارجی است. یونیت داخلی معمولاً در داخل اتاق نصب می‌شود و وظیفه توزیع هوای خنک را بر عهده دارد.

این یونیت به‌گونه‌ای طراحی شده است که کمترین صدا را تولید کند و به راحتی در دکوراسیون داخلی اتاق جا بگیرد. همچنین، این یونیت دارای فیلترهای هوای قابل شستشو است که به بهبود کیفیت هوا کمک می‌کند.

یونیت خارجی نیز در خارج از ساختمان نصب می‌شود و وظیفه جذب هوای گرم و انتقال آن به بیرون را دارد. این یونیت معمولاً در بالکن یا پشت بام نصب می‌شود و باید در مکانی قرار گیرد که جریان هوای آزاد داشته باشد تا عملکرد بهینه‌ای داشته باشد.

شیوه نصب کولر گازی ایران رادیاتور 30000

نصب کولر گازی ایران رادیاتور ۳۰۰۰۰ نیاز به تخصص و دقت دارد. برای نصب یونیت داخلی، باید به‌گونه‌ای عمل شود که هوای خنک به طور یکنواخت در اتاق توزیع شود. معمولاً این یونیت در ارتفاعی بین ۲.۲ تا ۲.۵ متر از سطح زمین نصب می‌شود. یونیت خارجی نیز باید در مکانی نصب شود که از تابش مستقیم آفتاب و باران محافظت شود و همچنین به‌راحتی به یونیت داخلی متصل شود.

کارایی و مصرف انرژی کولر گازی ایران رادیاتور

بسیاری از کاربران نگران میزان مصرف انرژی کولر گازی هستند. مدل‌هایی که دارای برچسب انرژی A به بالا هستند، بهترین گزینه برای رفع نگرانی از هزینه‌های برق خواهند بود. علاوه بر آن بسیاری از مدل‌ها دارای فناوری‌های نوین از جمله گزینه صرفه‌جویی در مصرف انرژی هستند.

  • ثابت
  • همراه
× Send