کولر گازی کازوکی 18000

کولر گازی کازوکی ۱۸۰۰۰ یکی از انواع سیستم‌های تهویه‌مطبوع ساخت برند کازوکی است که برای فضاهای متوسط مانند اتاق‌های نشیمن یا سالن‌های کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کولر گازی با کمپرسور روتاری ساخت شرکت توشیبا به راحتی محیط را خنک می‌کند. همچنین این کمپرسور نقش مهمی در کاهش مصرف انرژی دارد. در کنار کمپرسور قوی، در طراحی آن تکنولوژی Power Saving اجرا شده است تا میزان مصرف انرژی به حداقل رسیده و در نتیجه هزینه‌های مرتبط با آن نیز کاهش پیدا کند.

تصویر-کولر-گازی-کازوکی-۱۸۰۰۰
آنچه در ادامه می خوانید:

مشخصات و خرید کولر گازی کازوکی 18000

اگر قصد دارید تا فضایی در حدود 35 تا 50 متر مربع را به راحتی خنک کنید، کولر گازی کازوکی 18000 می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای این کار باشد.
محصولات کازوکی با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته و با همکاری تیم‌های طراحی ایران و اسپانیا تولید می‌شوند. شرکت ایران رادیاتور نیز با ارائه خدمات پس از فروش و ضمانت، اطمینان خاطر مشتریان را فراهم می‌کند.
این کولر گازی در کلاس آب‌وهوایی T1، مناسب برای محیط‌های معتدل است و در مناطق با رطوبت بالا نیز عملکرد مطلوبی دارد.

کمپرسور کولر گازی کازوکی 18000

کمپرسور روتاری GMCC شرکت توشیبا در کنار دیگر تکنولوژی‌های روز دنیا در طراحی و ساخت این سری از کولر گازی‌ها استفاده می‌شود.
در کنار کمپرسور، از کندانسور Golden FIN استفاده شده است که نشانگر مقاومت کندانسور در برابر خوردگی و فرسودگی خواهد بود.

شرایط کاری و بازدهی کولر گازی کازوکی 18000

کولر گازی کازوکی ۱۸۰۰۰ در بازه دمایی منفی ۷ تا ۴۳ درجه سانتی‌گراد به‌خوبی کار می‌کند و با توانایی پرتاب باد تا ۱۰ متر، به‌راحتی فضاهای مختلف را خنک می‌کند. صدای این دستگاه نیز با حدود ۵۲ دسی‌بل، نسبتاً کم بوده و برای استفاده در محیط‌های خانگی و اداری بسیار مناسب است.

  • ثابت
  • همراه
× Send