کولر گازی ال جی 9000

کولر گازی ال جی ۹۰۰۰ از جمله محصولات برند محبوب و شناخته شده ال جی در بازار است که برای فضاهای کوچک تا متوسط مناسب خواهد بود. این کولر با ظرفیت سرمایش 9000 در فصل‌های گرم سال، محیط را با کمترین صدا خنک می‌کند. این مدل از کولر گازی ال جی دیواری را از مجموعه ایرانترم به راحتی خریداری کنید.

آنچه در ادامه می خوانید:

انتخاب و خرید کولر گازی ال جی 9000

برند کره‌ای ال جی سال‌ها است که در زمینه طراحی و تولید محصولات خانگی فعالیت می‌کند و با به‌کارگیری فناوری‌های مدرن همواره سعی دارد بهترین محصولات را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. کولر گازی ال جی 9000 با قابلیت سرمایش و گرمایش، کمپرسور روتاری، سطح صدای 19 دسی‌بل و تصفیه هوا به طور هم‌زمان یکی از مدل‌های محبوب ال جی برای نصب در خانه یا دفاتر کوچک است.

انواع کولر گازی ال جی 9000

در فروشگاه ایرانترم می‌توانید انواع مدل‌های برند ال جی با ظرفیت 9000 BTU را خریداری کنید. برخی از مدل‌ها دارای ظرفیت سرمایش 9200 و برخی دیگر دارای ظرفیت برودتی 8530 بی تی یو بر ساعت هستند.

مدل‌های متنوع دارای کمپرسور روتاری بوده و در برخی از آنها کیت اینورتر تعبیه شده است. شما می‌توانید این ظرفیت را در سری ARTCOOL و سری استاندارد ال جی مشاهده و خریداری کنید.

نکات مهم در نصب کولر گازی ال جی 9000

پیش از خرید مشخصات فنی کولر گازی‌های ال جی را بررسی کنید. یونیت داخلی بسیار از مدل‌ها به برق تک‌فاز 220 ولت نیاز دارد. علاوه بر آن باید محل مناسبی برای نصب کولر گازی انتخاب کنید که جریان هوای آزاد داشته باشد و از تابش مستقیم آفتاب محافظت شود.

حداقل فاصله 15 سانتی متر از دیوارها و موانع دیگر برای بهبود جریان هوا و کارایی کولر در نظر بگیرید. بهتر است روند نصب را به افراد ماهر بسپارید تا پس از نصب سیم، لوله‌ها و فیلترها، عملکرد دستگاه را تست و آن را به شما تحویل دهند.

  • ثابت
  • همراه
× Send