کولر گازی پاکشوما 30000

کولر گازی پاکشوما 30000 در دو مدل پیستونی و اینورتر طراحی و تولید شده است. عملکرد قابل اعتماد و ویژگی‌های نوآورانه به کار رفته در مدل‌های این سری از محصولات شرکت پاکشوما باعث شده تا بیشتر مورد توجه مصرف‌کنندگان قرار گیرد. این کولر گازی‌ها به خوبی در مناطق معتدل تا حاره و بسیار گرم عمل می‌کنند. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با هر مدل می‌توانید مشخصات فنی و قیمت آنها را در فروشگاه ایرانترم بررسی کنید.

تصویر-کولر-گازی-پاکشوما-۳۰۰۰۰
آنچه در ادامه می خوانید:

رده و مصرف انرژی کولر گازی پاکشوما 30000

کولر گازی پاکشوما 30000 با کیت اینورتر مصرف انرژی پایین‌تری دارد. کمپرسورهای اینورتر به صورت پیوسته کار می‌کنند و سرعت کمپرسور را بر اساس نیاز دما تنظیم می‌کنند. این دستگاه‌ها می‌توانند به آرامی دما را کنترل کنند و نیازی به خاموش و روشن شدن مکرر ندارند. با این حال قیمت کولر گازی پاکشوما دارای اینورتر بالاتر است.

مدل‌های دارای کمپرسور پیستونی کولر گازی پاکشوما قیمت پایین‌تری دارند. کمپرسورهای پیستونی به صورت خاموش و روشن عمل می‌کنند. زمانی که دما به حد مطلوب برسد، کمپرسور خاموش می‌شود و هنگامی که دما افزایش می‌یابد، دوباره روشن می‌شود.

با توجه به این مسئله دستگاه ممکن است در رتبه B یا A قرار گیرد. به طبع مدل‌هایی که در رده A هستند انرژی کمتری را مصرف کرده و باعث کاهش هزینه‌ها در طول فصل گرم سال می‌شوند.

کلاس آب‌وهوایی کولر گازی پاکشوما 30000

این کولر گازی برای آب‌وهوای گرم و مرطوب طراحی شده است و معمولاً در کلاس آب‌وهوایی T3 قرار می‌گیرد. این بدان معناست که دستگاه می‌تواند در دماهای بالای 43 درجه سانتی‌گراد به‌خوبی عمل کند. این ویژگی باعث می‌شود که کولر گازی پاکشوما 30000 BTU برای استفاده در مناطق گرمسیر بسیار مناسب باشد و بتواند به‌راحتی نیازهای خنکی را برآورده کند.

برخی از مدل‌ها را می‌توانید برای مناطق معتدل نیز استفاده کنید. برای مشاوره در زمینه خرید کولر گازی مناسب با توجه به ابعاد محیط مد نظر و شرایط آب‌وهوایی می‌توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

فناوری‌های نوین کولر گازی پاکشوما 30000

فیلترهای هوای قابل شستشو باعث شده‌اند تا این کولر گازی به گزینه‌ای ایدئال برای شهرها پر جمعیت که دارای آلودگی هوا هستند تبدیل شوند. این فیلترها هوای ورودی را پاک‌سازی کرده و کیفیت آن را بهبود می‌بخشند.

از فناوری‌های دیگر این دستگاه می‌تواند به حالت Sleep Mode اشاره کرد. این ویژگی که بر روی ریموت دستگاه در دسترس است، این امکان را به کاربران می‌دهد تا دما را برای یک خواب راحت تنظیم کنند.

  • ثابت
  • همراه
× Send