کولر گازی پاکشوما 36000

کولر گازی پاکشوما 36000 به صورت تروپیکال طراحی شده است که قابلیت سرمایش بسیار خوبی دارد و برای مناطق مختلف آب‌وهوایی به ویژه مناطق گرمسیری مانند جنوب و مرکز ایران قابل استفاده خواهد بود.
یکی از ویژگی‌های برجسته این کولر، سیستم پرتاب باد ۳ بعدی آن است. این سیستم به کاربران این امکان را می‌دهد که هوای خنک به صورت یکنواخت در سراسر فضا پخش شود و از ایجاد نقاط داغ جلوگیری کند. برای مشاهده ویژگی‌های دقیق هر مدل می‌توانید کاتالوگ محصولات را در فروشگاه ایرانترم مشاهده کرده یا برای اطلاع از قیمت و نحوه خرید از طریق شماره‌های موجود در سایت با کارشناسان ما در تماس باشید.

تصویر-کولر-گازی-پاکشوما-۳۶۰۰۰
آنچه در ادامه می خوانید:

ویژگی‌های کولر گازی پاکشوما 36000

پرتاب 3 بعدی بعد باعث می‌شود تا هوا به صورت یکنواخت در تمامی نقاط منزل یا محیط کاری شما پخش شود. این ویژگی به ویژه در روزهای گرم تابستان، احساس راحتی بیشتری را برای کاربران فراهم می‌آورد.

کولر گازی‌های از گاز R22 استفاده می‌کنند که خنک کنندگی مناسبی دارد با این حال با محیط‌زیست سازگار نیست. شما می‌توانید مدل‌های دیگر کولر گازی پاکشوما را تهیه کنید که از گازهایی سازگار با محیط‌زیست استفاده می‌کنند.

کولر گازی پاکشوما 36000 برای محیطی در حدود 60 تا 120 مترمربع مناسب است. در هنگام خرید ضروری است علاوه بر متراژ، عایق‌بندی، میزان تابش نور خورشید و رفت و آمد را نیز مد نظر داشته باشید.

نکات مهم هنگام خرید کولر گازی پاکشوما 36000

این کولر در دو نوع ایستاده و دیواری طراحی و تولید می‌شود که این موضوع به کاربران این امکان را می‌دهد که بسته به فضای خود، مدل مناسب را انتخاب کنند. بسته به نوع دیواری یا ایستاده، باید مطمئن شوید که محل نصب کولر قابلیت پشتیبانی از آن را دارد. همچنین توجه به محل قرارگیری کولر برای ایجاد بهترین جریان هوا بسیار مهم است.

انواع مدل‌ها ممکن است به برق تک فاز یا سه فاز نیاز داشته باشند. علاوه بر توجه به نوع برق مصرفی، خوب است به رده‌بندی انرژی محصول نیز توجه داشته باشید تا با نیاز شما هماهنگی داشته باشد. بررسی میزان مصرف انرژی، به خصوص در فصل‌های گرم سال، می‌تواند در کاهش هزینه‌ها کمک کند. برخی مدل‌ها دارای رده انرژی A هستند که مصرف بهینه‌تری دارند.

  • ثابت
  • همراه
× Send