کولر گازی تک الکتریک 60000

کولر گازی تک الکتریک ۶۰۰۰۰ پر قدرت و موثر برای آب‌وهوای حاره‌ای طراحی و ساخته شده است. مدل‌های برند تک الکتریک با ظرفیت شصت هزار BTU به صورت ایستاده طراحی شده‌اند و دارای برچسب انرژی رده B هستند. نصب و قرار گیری آنها در محل دلخواه شما بسیار آسان است، تنها لازم است پیش از خرید به ابعاد مدل دلخواه خود دقت کنید. همواره می‌توانید برای انتخاب کولر گازی مناسب با محیط خود، با کارشناسان ما در مجموعه ایرانترم در تماس باشید.

تصویر-کولر-گازی-تک-الکتریک-60000
آنچه در ادامه می خوانید:

اسپلیت کولر گازی تک الکتریک 60000: مشخصات و ویژگی‌ها

کولر گازی ایستاده برند تک الکتریک با ظرفیت سرمایش 60000 btu/hr در مناطق حاره‌ای و بسیار گرم مانند جنوب و مرکز ایران به خوبی عمل کرده و خنک‌کنندگی بالایی دارد.

در ساخت کولر گازی تک الکتریک 60000 و انواع مدل‌های آن کمپرسور اسکرال همراه با گاز مبرد R410a است. این گاز جانشین مدل‌های قدیمی خود شده و با محیط‌زیست سازگاری بیشتری دارد.

فیلترهای به کار رفته در این گروه از کولر گازی‌ها به راحتی گردوغبار و ذرات را به خود جذب کرده و باعث تهویه‌مطبوع می‌شوند. فیلترها قابل شستشو هستند و بهتر است در فواصل معین تمیز شوند تا از تجمع باکتری‌ها و بوی نامطبوع جلوگیری کنید.

پرتاب باد 180 درجه‌ای دستگاه باعث می‌شود تا محیط دلخواه شما به صورت یکنواخت و موثر خنک شود. علاوه بر قابلیت سرمایش، بسیاری از مدل‌های تک الکتریک دارای قابلیت گرمایش نیز هستند و در زمستان نیز می‌توانید از آنها استفاده کنید.

نکات مهم در خرید کولر گازی تک الکتریک 60000

کولر گازی‌های ایستاده برای کاهش دمای محیط و پرتاب باد به برق و محیط مناسب نیاز دارند. پیش از خرید دقت داشته باشید که برق فعلی از نوع تک فاز است یا سه فاز چرا که اغلب مدل‌های ایستاده به برق سه فاز نیاز دارند.

ابعاد را مد نظر قرار دهید تا کولر گازی به طور موثر محیط را خنک سازد. ظرفیت 60000 بی تی یو برای فضاهای در حدود 75 تا 140 مترمربع مناسب است. در صورتی که فضای شما کوچک‌تر است، ظرفیت‌های دیگر برند تک الکتریک را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

  • کولر گازی تک الکتریک ۶۰۰۰۰ مجهز به چه تکنولوژی‌های است؟

    کولر گازی تک الکتریک ۶۰۰۰۰ دارای سیستم عیب‌یابی خودکار، سیستم اعلام نشتی گاز، زمان‌بندی کار، سیستم راه‌اندازی خودکار، سیستم یخ‌زدایی و رطوبت‌زدایی است. این ویژگی‌های می‌تواند با توجه به مدل متفاوت باشد.

  • شرایط نگهداری کولر گازی‌های تک الکتریک چگونه است؟

    ضروری است فیلترها در فواصل منظم بازدید و تمیز شوند. محیط اطراف کندانسور کولر گازی را خالی و باز بگذارید تا کولر گازی عملکرد بهتری داشته و طول عمر آن افزایش پیدا کند.

  • ثابت
  • همراه
× Send